2013-06-23

Šokoladainis (žinoma, Beatos)


Anądien pagalvojau, kad vat šita va mūsų karta (na, bent jau mano aplinkos mamos, nemamos, darnemamos ir pan.) gyvena gyvenimą, ir kulinarinį gyvenimą, kuriame solidžią ir rimtą vietą užėmusi soste sėdinti Beata su savo knygomis po pažasčia. "Tu kąąąąą, niekad negaminai šokoladainiooooo?????" - esu girdėjusi:) "Taigi pasižiūrėk Beatos knygoj, viskas parašyta" - esu sakiusi.

Aš jos vietoj pasipūsčiau kaip mielinė bandelė:):):)

Be šokoladainio išvis nebeįsivaizduojamas yra mūsų namuose braškių sezonas.
Receptą perrašinėti išvis sarmata. Jo visur pilna - intike, knygoje, užrašuose, atspausdintas skraido knygos lapuose..

Tik pasakysiu, kad man labiau patinka proporcijos iš intiko, o Rududu šulinėliai - iš knygos:)

Skanaus;)

(Mantai, saugok, kad neištirptų;):P


Komentarų nėra: